Wednesday, September 22, 2010

中秋节快乐

今天是中秋节,
没有月饼,
没有家人的陪伴。。。
但今晚将和朋友一起庆祝,
生日和中秋节。。。
我们会提灯笼。。。
很好的建议,
也希望会很开心。。。
这三年来,
如果少了他们的鼓励与支持。。。
我不知会是怎样了。。。
谢谢我这般好朋友。。。

那天被老师教训了一顿。。。
教训了半小时,
很难过,
但逼近是我不好,
是我懒惰,
是我没上进,
都是我的错。。。
也很谢谢她。。。
我会很努力,
不再辜负她了。。。

4 comments:

  1. No matter how difficult a situation be, always remain brave in all your attempts since Luck favours the brave.^-^

    ReplyDelete
  2. haha.. but i'm not d brave... may b wil run away or quit when face d obstacles...

    ReplyDelete
  3. Well, never mind, I will always be willing to give you a push towards the obstacles again and again.^-^

    ReplyDelete